آیا خوب یوگا برای بیماران در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا خوب یوگا برای بیماران در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

برای مبارزه با بهترین مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، بیماران همیشه مانند پیاده روی و آهسته دویدن توصیه می شود ورزش ملایم،. یوگا در حال حاضر یک ورزش محبوب در جهان است. این خوب است برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است؟

اگر فرد یک پزشک یوگا پرشور است، او باید احتمالا شنیده ام که یوگا برای سلامت شما داشته باشد و شما احساس آرامش بیشتر و در سهولت. برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، محیط داخلی خود است که توسط کلیه های بیمار به راحتی دچار اختلال و نیز ممکن است از مشکلات روانی ناشی از مشکل طولانی مدت کلیه رنج می برند.

یوگا برای این بیماران کلیوی مفید زبان عمومی، اکثریت بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می تواند یوگا انجام دهید این است؟، اما برخی از بیماران برای جلوگیری از این تمرین.

هنگامی که بیماران کلیوی باید از این ورزش نمی کنند؟ وضعیت، بیماری کلیه پلی کیستیک است که با کیست کلیه متعدد در حال توسعه کلیه است. در این وضعیت، هر گونه اقدام از خمش یا کشش می تواند کیست های کلیه می شود شکستن به راحتی، در حالی که یوگا شامل اقدامات بسیاری از خمش یا کشش. بنابراین، بیماران مبتلا به PKD باید توجه زیادی به یوگا پرداخت. شرط دیگر هماچوری است. اگر شدید باشد، بیمار مبتلا به هماچوری باید استراحت در بستر باید برای اجتناب از ناراحتی است.

اگر شما از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه رنج می برند و می خواهند بدانند که اگر شما می توانید یوگا بدون شک انجام دهید، شما می توانید یک دکتر آنلاین به SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری به طور مستقیم مشورت کنید. اگر پاسخ مثبت است، شما می توانید تعداد زیادی از مزایای این تمرین را دریافت کنید. به عنوان مثال:

- بهبود ظرفیت سیستم ایمنی بدن خود را

- کنترل فشار خون بالا، خستگی و سایر علائم شما

- محیط داخلی به طور منظم

- بهبود سلامت روان خود را

- آن را آسان برای استراحت

در حال حاضر، ما باید فواید و خطرات ناشی از یوگا برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه شناخته شده، تا قبل از تعیین به دو بار فکر می کنم.

 





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، بیماری کلیه پلی کیستیک، یوگا ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: